84e till 74d

2013-10-21 @ 21:24:46
Inom en månad blir de flytt, inte långt men ändå en ny lägenhet med nya minnen att skapa.
Jonna ser framemot att få uppleva sin första flytt och jag är nog mest glad att det inte blir längre än ett stenkast bort.
Samma kvarter bara 20m närmare dagis och affären om man ser det så, flytten beräknas ske senast nästa vecka.

Idag var jag på ett inbokat läkarbesök, så nu är nya mediecenter utskrivna och en sjukskrivning året ut är fixat.
Sen ska jag inte se det som ett bakslag om min sjukskrivning kommer fortsätta nästa termin också, de är inte lätt att jobba med sig själv, och jag citerar läkaren idag när jag säger att jag kommer aldrig i hela mitt liv ha ett viktigare arbete än jag har nu, att arbeta med sig själv och sitt eget mående kommer för alltid vara det viktigaste jobbet i mitt liv.
Nu hoppas jag bara på att allt till slut löser sig till set bättre, men en dag i taget är det som gäller 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!