Nu är vi snart klar

2013-10-24 @ 22:54:02
De är nog nu de har slagit mig att GUUUD så skönt att vi inte flyttade långt bort, som vanligt lyser alla med sin frånvaro när det vankas flytt, men jag har då iaf haft två änglar ned mig som hjälpt till idag, lm och Rosie kämpade som tokar med att få upp tvättmaskinen på övervåningen, jag och There's har burit, packat upp, sorterat och burit lite mer, alla har ryckt in för att göra flytten lättare för oss, 
Så nu är det inte mycke kvar (tack och lov) imorgon tar vi de sista sen är det bara städningen kvar innan vi kan lämna in nycklarna och göra vårt bästa här hemma för att komma i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!