Ännu en natt

2014-01-19 @ 00:48:23
De var nog bara en engångs grej de där med sömnen känns det som, en lyckoträff om man kan kalla det så....

De börjar bli otroligt frustrerande att vara vaken varje natt och bara lyssna på min mans andetag och hunden snarka, jag har till och med istället för att räkna får börjat räkna lms andetag för att försöka sova. 
På tisdag ska jag tillbaka till sjukgymnasten för mera nålar i hopp om att få ordning på sömnen, hoppas bara inte huvudvärken blir ett återkommande faktum. 

Om jag fick göra om nånting i mitt liv, skulle jag gå tillbaka i tiden och göra så vi träffades tidigare, för då skulle jag få älska dej längre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!