Jävla skit vecka!

2014-02-01 @ 01:24:26
I tisdags var jag på mitt fjärde besök hos sjukgymnasten, tredje akupunktur behandlingen. Den här gången fick jag fem stycken nålar i huvudet och två på ryggen. Dom andra två gångerna jag gått dit har jag sovit som en bebis (de är tanken också med den här behandlingen) men nu senast har ALLT varit upp och ner. Jag kan inte sova, när jag väl sover drömmer jag jätte skumma drömmar, jag har ångest och mår jätte dåligt hela dagarna och mitt intresse för livet är rent åt helvete.
Vad hände liksom?
De som gick så bra där i början....de här är en sån sak jag måste ta upp på tisdag då jag ska dit igen. Ytterligare minst åtta behandlingar kvarstår nämligen,  tur jag har min älskade familj iaf




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!