Min osminkade sanning đŸ˜±

2015-01-28 @ 21:27:08
skola till 10, hem och plugga plugga plugga matte sÄ jag Àr redo att skriva prov pÄ mÄndag. InsÄg rÀtt fort hur sjukt dÄlig jag Àr i matte.
matte Àr svÄrt nog, sÄ nÀr man börjar blanda in bokstÀver som X+V=Q dÄ ber dom ju bara om att jag ska kugga pÄ provet.
 
jonnavart hemskickad igÄr frÄn skolan dÄ hon tydligen haft jÀtte ont i bÄda öronen, öroninflammation var min första reaktion men dagen gick förvÄnansvÀrt bra med bara alvedon. Idag har hon inte kÀnt av nÄnting alls sÄ imorgon blir de att köra ivÀg hemen till skoan igen.
sjÀlv ska jag plugga lite matte och trÀna grammatik i engelskan. 
Mycke snack om skolan nu men de Ă€r nog den som tar upp all min tid/energi. Jag kör gĂ€rnet nu pĂ„ skolan dĂ„ de Ă€r min sista termin dĂ€r sĂ„ jag klarar mina Ă€mnen. Jag hat ju turen att lĂ€sa efter gamla systemet sĂ„ klarar jag matten nu sĂ„ Ă€r jag klar med mina betyg sen 👍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!