Lite tankar bara

2014-01-16 @ 01:31:50
Är det nånting som kan knäcka även den starkaste på vår jord så
Är det att inte kunna sova om nätterna. Jag är inne på min fjärde månad med Max 3-4timmats sömn med 2-3 uppvak också.
Jag har fått massor med olika sömntabletter utskrivna men jag blir så dåsig dagen efter att de är omöjligt att fungera. Igår var jag på min första akupunktur behandling. Jag ska gå 12 gånger, en gång i veckan mot Mina sömnbesvär.
Som sagt igår var första gången.
Han satte 5st nålar i huvudet på mig ( brudkrona kallades det) och lät mig vila så i 5minuter. Jag hann inte mer än sätta mig i bilen på väg hem så slog huvudvärken till. Sucksusivt ökade den under hela dagen/kvällen så tillslut låg jag bara å grät av smärta. Men jag vet inte om de berodde på huvudvärken eller akupunkturen men jag har aldrig sovit så gott som inatt! 
Till min stora besvikelse verkade de bara funka en natt för nu är jag tillbaka här igen.
Få se om nästa möte ger mig lika ont i huvudet och samma goda natts sömn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!