Jul, nyår och kalas

2014-01-02 @ 23:55:30
De är väll de dagarna har spenderats med.
På julafton fick vi hälsa en ny medlem i familjen välkommen. En liten go sibirisk dvärjhamster tjej som fick namnet glittra, men som sen bytte namn till nått mera passande. Vilda!
Nyåret firade vi in med min underbara syster och hennes familj. Länge sedan jag njutit så mycket av att bara vara.
De är verkligen en mental semester att vara hos henne. De känns lite som att äntligen få komma hem.

På måndag får vi fira min födelsedag, om de nu är så mycke att fira. Jag gör de väll mest för min familjs skull.

Annars händer de inte mycke, verkligheten med dagis och mina rutiner som sjukskriven drar igång igen på onsdag. De känns lite skönt ändå att jag har min ängel Rosie hemma vissa dagar att bolla tankar med.
Min egen psykolog 24/7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!