Bloooood!!!!

2014-02-23 @ 20:49:02
Idag var dagen här då jonnas absolut bästa vän Meja fyllde hela 6år, dr bjöds på disco kalas och massa gott fi la, när vi väl kom hem trötta och hungriga var min plan att diska snabbt och sen fixa middan, men eftersom man är dömd att vara en klantskalle slutade kvällen på akuten istället och tre stygn i fingret. Ett glas sprack (ja tredje gången de händer) i handen på mig och blodet rann hejvilt!
Så grannen Annie fick akut komma hit å ta hand om Jonna medans jag och Daniel åkte upp på akuten.
Jag har klarat mig i hela 29år utan ett enda stygn så de var väll kanske på tiden ändå. 
Men nu är jag less så de BLIR å införskaffa diskmaskin så jag slipper amputera handen efter alla jäkla skärsår.




Efter den bravaden mös vi mer oss i soffan och kollade melodifestivalen, dessvärre bojkottade Jonna den och höll för öronen större delen av tävlingen tills hon somnade, de säger ganska mycke om vad hon tyckte om bidragen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!