Sämsta bloggaren

2015-01-24 @ 18:06:52
Ja att hålla bloggen uppdaterad regelbundet är tydligen ingenting för mig, jag gör sporadiska inlägg med lagomt många månaders mellanrum, allt för att ni inte ska lessnat på mig 😜
Att gå igenom allt som hänt sen förra inlägget är nog omöjligt då de händer saker hela tiden, men jag kan dra de stora lite "viktiga" sakerna som hänt. Lm har ju fast jobb nu ute på framnäs i köket, han storm trivs och de är så kul att se han så glad varje dag trots att han är trött. Jag går skola än, sista terminen nu på framnäs sen är min plan att vara klar men jag tar tiden som den kommer, de kan ju hända att jag väljer att läsa nått ämne till där men sånt får tiden utvisa.
Jonna går 6års på långskataskolan och trivs som fisken i vattnet, hon kan både läsa och skriva nu, de är så otroligt kul att få se dom framsteg hon gör på skolan varje dag, hon kommer hem varje dag nu och har värt sej nått nytt, för nån vecka sen skrev hon en lapp och lämnade på min sida av sängen, -Jonna elsak mamma ❤️ Känslan som kom då var helt obeskrivlig.

Dagarna annars består rätt mycket av spelkvällar eller pyssel kvällar med Anja en kompis som är tillsammans med Jörgen nu, trots hennes unga ålder kommer vi jätte bra överens o h vi trivs så otroligt bra i varandras sällskap. Sen har jag fått ta otroligt mycket skit av folk just pga våran vänskap, stundvis har de så klart varit jätte jobbigt då folk hellre dömmer än att ta reda på fakta, men i slutändan är de deras förlust och jag kan nästan tycka synd om sånna trångsynta människor som inte kan se utanför sin lilla bubbla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!