Bröllopet Ankis

2007-08-08 @ 15:00:55
Så var de klart, all stress och all oro som vi gått och bärt på i flera veckor är äntligen förbi, I lördags gifte sig min syster med Hasse :S
De var extremt lågbudjet men vi fick de att funka iallafall, stressigt som aldrig förr men vad gör man inte för sin familj, LM och pappa for iväg kl 7på morrgonen och började med maten samma dag, jag for in till luleå kring 11 tiden med Ankis som vart och fixat håret i piteå, Och så gjorde vi en massa ärenden på vägen till luleå så vi var inte där förens klockan var 1 och då såg de ut som nån kastat in en granat i lägenheten deras, Frukosten stod på bordet och ingen hadde plockat ut diskmaskinen el gett ungarna lunch, *suck* sa jag bara och så satte jag igång att fixa allt de medans Lolita höll på sminka Anki,
Halv tre kom taxin och hämtade anki och hasse, då stannade jag och  Lollo kvar i deras lägenhet för att fixa oss själva iårdning...inte för att vi han specielt mycket, så fort dom stängde dörren ringde pappa i all panik och sa att vi var tvungen att stressa iväg till kyrkan för att de är ju lulekalaset så de är ju kaos på vägarna och de finns inte en enda parkering att få tag på, suck iallafall fick jag stressa med håret som aldrig förr, och sen springa till bilen för att stressa till kyrkan,
Allt gick bra i kyrkan förutom att jag var mer barnvakt än tärna kändes de som,
sen när kyrkan var över fick vi stressa till lokalen som ligger på hertsön, och där fick pappa och LM stressa med maten,
när allt de var över kunnde vi äntligen slapna av lite iallafall.
de var trevligt fast de vart så stressigt, men jag säjer då bara de...en gång och ALDRIG MER!!!!
image7


image8

image9

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!