Här härjar en förkylning

2007-08-22 @ 23:31:38
I två dagar nu har vi legat däckade på var sin sida av soffan, snoriga, irriterade och hostande, LM fick sjukanmäla sig från jobbet i dag för han årkade nästan inte upp ur sängen i morse,
Själv fick jag ringa Arbets och ställa in mötet som jag skulla ha där i dag pga att jag höll på svima när jag klev upp ur sängen *feber* 
Känns förjävligt just nu, fick låna 200kr av Fia (min rädande ängel) för att ha råd med mat, vi har knappt ätit nånting nu på hela veckan,
Slut värktabletter har vi nu också *suck* och febern bara ökar hela tiden, ingen av oss sov specielt mycket i natt, jag väckte upp han med mitt hostande och när jag slutat hosta började han, Men i morgon måste han på jobbet, han har inte råd att vara sjuk nå längre,
har hält i han säkert två liter tee bara i dag,

Annars är de lungt här, Bean har sympati med oss, lite jobigt när han ska ligga på magen enns hela dagen lång fast man hostar så de känns som lungorna kommer upp snart, men han menar ju bara väl ändå,image21


image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!