Hostan man aldrig blir av med...

2007-08-29 @ 20:07:00
Ja nu är vi iallafall någorlunda friska här hemma, hostan däremot kommer vi säkert få dras med ett tag till iallafall, Micke (balladgränd) var så snäll och ringde i dag och frågade om vi skulle ha nå hundmat, 10kg hundmat för 70kr, och han är tokig i den, han äter den fast den är genomfrusen, så kom han förbi med den och en såg, så nu ser de ut som ett slakteri i köket :P hehe men de går alltid att städa upp, LM jobbar då i dag, kan behövas efter som våran ekonomi inte vill hänga me alls, ligger 5000kr minus den här månaden igen,´

Fick ett tips i måndags att dom söker folk till gallerix i piteå, så jag gick in dit oförberäd utan cv och pratade me dom, jag skulle återkomma dagen efter me ett cv sa dom så de gjorde jag, de står mellan mig och en annan tjej, får besked i slutet på veckan el i början på nästa sa hon, hon skulle höra av sig även om de inte vart nått, tack för den sa jag du är den ennda som är så artig och hör av dig i villket fall som helst, Så nu håller jag tummar och tår på de, skulle få vara skönt att börja me nått, skrev in mig på kapp i dag också, så nu får jag välja om jag vill plugga el ha praktik, men får jag jobbet så väljer jag ju så klart de helre :)

image24



image25


Kommentarer
Postat av: Sinne

Jag håller alla tummar & tår för att du får jobbet! :)

2007-08-30 @ 10:20:17
URL: http://siinne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!