Inget jobb än...

2007-08-31 @ 21:56:39
Fick besked i går om att jobbet på gallerix var tillsatt, jaja bara bita ihop och ta nya tag, får besked nästa vecka av soc om jag får gå med i kapp el inte, men de ska nog inte vara några större problem tycker man ju, de blir ju soc som känar på de med tanke på att vägledningscentrum tar över och betalar ut pengar till mig och inte soc, men då måste jag också bestämma vad jag vill göra, plugga el ha praktik, skulle ju vara bekvämt att ha pratktik på oslagbar igen med tanke på att jag tyckte om att jobba med Annelie så mycket, men nu from tisdag ska hon ju bli ledig pga graviteten hennes, hon har blivit ganska stor nu, ska ta kort så ni alla får se, kan tänka mig att du Claus gärna ville se magen hennes :D

Pappa och Caritha var nyss här också, dom kom förbi och tog en kaffe, trevligt med sällskap så här en fredagkväll, är så glad att jag ocg pappa äntligen har börjat få sån bra kontakt att vi kan umgås med varandra, likadant Caritha, nu är de ju nästan så att man tycker om att ha hit dom :)

Var på stan en sväng i går med Annelie, vi satte oss på Roasters och tog en kaffe när jag började blädra i en bröllopstidning som låg på bordet, till mig stora förvåning fick jag se ett kort på Claus där :) var tvungen att ta mig en till titt för att vara säker innan jag rev ut sidan och packade med mig den hem,
image26

sen på kvällen satt jag och bebis bara hemma och mös framför tvn, lika mysigt som alltid, fast han snodde min plats i fotöljen med mitt täcke så kunnde jag inte bli arg på han när jag såg hur fruktansvärt underbart söt han igentigen var, smög in i köket för att hämta kameran och smyg ta ett kort på han :)
Kolla och avgör om han inte är de sötaste nånsin :)

image28


image29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!