Lördagen

2007-08-19 @ 20:07:56
LM jobbade som vanligt och jag var bara hemma med liten (bean)
Kring tio på kvällen ringer Loll och vil ha med mig på kalles :)
Nu hadde hon fixat barnvakt så nu fanns de inget som kunnde hindra oss, Viserligen hadde varker hon eller jag pengar till att festa men de löste sig, Lollo tog med sig nå sprit hemifrån som vi drack före vi gick ut, Inne på kalles drack vi inte en droppe.
vi dansade och hadde jätte trevligt tillsammans, skönt att vara ute med bara en kompis för en gångs skull, specielt henne som jag kännt hela livet, Träffade en massa folk ute som vi kännde, bla Nina igen... :S vi pratade på om Magnus som alltid och om varför han inte kom på rättegången, hans ursäkt var att han inte fått papper om när den skulle vara...(skitsnack) men..jaja..han gör de ju bara värre för sig själv.

image19

Idag är man lite bakis måste jag erkänna, kom nyss hem från Annelie, vi satt och pratade om vad som måste köpas till bebisen när den väll kommer, de är ju bara två månader kvar nu så :D
LM jobbar idag igen, ska ner dit sen när dom stänger och hjälpa dom städa.

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!