Sov främande

2007-08-11 @ 11:47:02
I onsdags kom Lolita, Alicia och Naala förbi en sväng, de var inte meningen att dom skulle sova över men så vart de, och nu har dom vart här ändå tills i dag (lördag) De är kul med lite sällskap både till mig och till Bean, bean och Naala kommer ju så bra överens med varandra, dom busar som aldrig förr, de är så kul att se dom tillsammans :)
Och lollo är bara lollo :) hehe igår när jag vaknade så var hon i full gång med att stor städa kökat vårat, och inte fick jag hjälpa till nått heller, men fint vart de iallafall :) så nu har vi nystädat kök och så har hon mlblerat lite i lägenheten också,

Igår for vi på Jysk en sväng bara hon och jag, jag köpte nå vajrar (???) till balkongen och 10m tyg för 40kr så nu har vi gardiner på balkongen också, kommer kort sen på de :)

LM jobbade igår som vanligt men nu är han ledig idag och i morgon, får se när dom här ska hem.

image11


image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!