Städningen efter stormen hemma

2007-08-13 @ 17:45:36
Igår for Lollo och Lillan hem till tvärån och lämnade oss med allt här hemma..jag kan inte klardra henne så mycket som hon hjälp oss här,
Men i morse när jag vaknade såg de ut som en orkan hadde dragit fram, styrka 10 el nått :P
Och så ringde Anki klockan halv 12 och ville komma förbi på en kaffe en sväng, fuck tänkte jag bara...måste få bort de värsta här hemma..så jag tog bara allt jag hittade och tryckte in de i skåp och liknande :P hehe
Nu går de iallafall att gå på golvet *puh*

Tänker varje dag på Carin och Claus..saknar dom mer och mer för varje dag som går..de är så tomt..och i morgon är rättegången och jag vet att LM skulle ha behövt dom där...Jag ser på han att han gruvar sig...han går bara omkring och surar hela tiden..han vill inte prata om de heller.
Och värst är ändå att vi inte får tag på Carin och Claus..har provat ringa dom flera gånger men de kommer bara ett mobilsvar fram...Så vi måste vänta på att dom hör av sig till oss..dom messar oss ofta men vi kan inte svara då ingen av oss har pengar på mobben och numret dom messar från inte funkar att ringa till..saknar dom...MASSOR...

image13

image15

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!