God Jul

2007-12-25 @ 18:09:10
Julen är över och den var jätte trevlig, fick fira den med alla jag älskar, Till och med LM..Men inte carin och Claus. :( känndes anorlunda och inte alls samma sak att inte få fara till dom efter firandet med familjen,
Men vi får ta igen de nästa år.
Vi vart  15st igår, 6st barn 9st vuxna och två hundar, Bean fick stanna hemma, Första julen ensammen för han, fick lite dåligt samvete när vi bara stängde dörren och lämnade han, men han var lika glad när vi kom hem än då,

Jag var överalt med kameran i går, ville inte missa en minut av nånting. så vi fick i hop samanvagt 40st bilder ska lägga ut några här, lägger inte ut alla,

                    LMs sockerpotatis som är så viktigt på julen
image84
image85
image86
image89
image90
image91
image92
image93
image94
image95
image96
image97
image98
image99
image100
image101
image102
image103
image104
image105
image106
image107


Och så lite bilder på julklapparna jag och LM fick, Vi börjar med den bästa va dom alla :) en julklappa från hjärtat av syster Fia, enbart till lilla mig ;)
image108
Och av pappa och Caritha fick vi...
image109
Av Carithas föräldrar fick vi...
image110
Och...
image111
Och en till julklapp av Fia till oss båda...(mest mig så klart) hehe
image112
image113
Och en Kakaosmör kräm som ska göra att jag inte får britsningar sen när jag blir stor som ett hus :)
image114
Och jag sparade de bästa till sist...Julklappen från min älskling...
image115
Och ett armband...kunnde inte ha fått nå bättre av han <3
image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!