Måndag 2007-12-03

2007-12-03 @ 23:44:40
Nu märks de att de börjar hända saker här, Kläderna börjar kännas trånga över midjan och humöret är konstant på hög nivå.
Min kära sambo har fått ta mer än en utskällning av mig utan anledning, men jag ber så klart alltid om ursäkt sen, och han är mer förstående än man kan tro.

Julhandlingen är i full gång här hemma, har köpt tre julklappar redan och så satte jag mig och skrev julkort i dag också, tänkte skicka dom så fort som möjligt eftersom de tar ett tag för Carin och Claus att få sitt :) (jag har inte glömt er bara för att ni bor i spanien)
Julpynta gjorde jag i lördags då jag hadde så tråkigt...passade även på att städa hemma medans jag för en gång skull hadde lite ork i kroppen, men så när jag stod där med skurborsten i handen så small de till i ryggen på mig...vet inte alls vad de var den här gången men jag låg däckad resten av kvällen samt i går, lite bättre i dag men långt ifrån bra än.

köpte ju nya data grejer också för ett par tusen kronor..trodde som att datorn skulle bli bättre av de men oj så fel man kan ha, först ville inte dom gamla grejerna vi hadde passa till dom nya, så då gick han in och köpte ett specielt kort som då ska göra att dom ska passa...men nånting gick snett där också så de var bara att börja om..Ligge, Jörgen, Nicklas och Henke har vart här nu hela veckan och bråkat men ingen vet vad felet var...och så igår..suck...LM jobbade som vanligt, jag satte mig vid datorn för att logga in på skype för att se om Carin var onlie, när loggan kommer fram Loggar in så vart skärmen svart...systemfel står de bara..jag slår av datorn men inget händer..samma sak, jag tar så där hundra djupa andetag innan jag ringer till LM på jobbet, hårddisken där Windows var hadde krachat. de var bara för oss att fara och köpa en ny i dag då, annars skulle vi aldrig få i gång datorn för i samma veva som en gick sönder gick en till sönder...Suck...jag har nog aldrig tagit så många djupa andetag som jag gjorde i går.
Men snäll som Ligge är så kom han hit direkt efter jobbet för att bråka med datorn våran, han satt här i fyra timmar innan vi fick igång den. Så nu ska den förhopningsvis inte strula nått mera..då bryter jag av den på mitten :)

Annars här hemma går de super bra med rökningen, har inte rökt nånting alls på snart två veckor, använder nicotinplåster dagligen men de kan ta flera timmar på morrgonen innan jag behöver ta på mig ett, känner mig stolt :)

Annars går de inte en dag utan att vi pratar och planerar inför framtiden, vi pratar mycket om barn namn och om vad de kan bli för kön på den lilla, jag hoppas på en liten Cassandra men LM hoppas så klart på en liten Viggo (???) de blir inte de namnet men han envisas på de ändå :P hehe
Pojknamn är vi oens om men flick namn har vi många förslag, så jag hoppas de blir en liten tjej till sommaren :) en liten prinsesa. <3
Kollar mycket på barnkläder och sånt också, men vill och vågar inte köpa nått sånt än, vill vänta nån månad till.
Sitter däremot varje vecka och läser vad som händer, hur de går i utveckligen för den lilla..de är helt otroligt hur fort allt går..de är så fachinerande hur kroppen funkar, är så chokad på nått sätt att de växer en liten människa i mig...En liten mini me....waw....har nog inte fattat de än...de tar nog ett tag

                                                  Annelies lilla Beniamin
image56

                                                     Mobbad vovve :) hehe
image57

                        Så här ser de ut när jag kollar ut genom sovrumsfönstret
image58

          kortet är taget för ca 1vecka sen, nu är de dubbelt så mycket snö här hemma
image59


image60


Kommentarer
Postat av: Emma

åh,underbara bilder! sov så gott!!

2007-12-03 @ 23:57:53
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: johanna

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

bli medlem på länken här ovan. helt gratis och du tjänar in poäng genom att bli
medlem på gratis sidor och beställa gratis saker.
tror ni mig inte så lovar jag att jag betalar det
som ( kostar ) alltså ingenting. du får bio biljetter och även present kort.

2007-12-03 @ 23:58:52
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!