Grattis LM 26år

2007-07-17 @ 16:14:14
Igår fyllde min älskligen 26år, hela min familj kom för att fira han.
Men ingen av hans vänner glömde han heller, telefonen gick varm sendan klockan 10 på morrgonen, många som ville gratta han och många som messade också.
Men en av hans vänner ringde inte...och både jag och LM vet varför också..
De vart inte så många presenter men dom han fick var värkligen genomtänkta.
Av Fia min älsta syster fick han ett presentkort på Tatto här i stan på 400kr
Och av pappa min fick han en mindre fiskeväska och några flugor (inte riktiga så klart)
Men på kvällen när han tog sitt flugfiskesöp och for och fiskade såg han att söpet var trasigt högst uppe, så de vart inte att fiska i går för han*stackaren*
Iga for han iallafall in till stan för att prata med dom som sålt han fiskespöet, han har ju livstids garanti på de men kvittot är borta så jag hoppas de gick bra iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!