Nu är dom äntligen på väg

2007-07-12 @ 00:45:23
image3

efter mycket stök och mycket otur tog dom sig äntligen iväg, i söndags vinkade vi hej då till carin och Claus (svärmor och svärfar) men efter bara nån timma ringer mobilen min, de är Carin, dom hadde varit tvungen att vända om och fara hem till piteå igen, stället där dom har vespan hadde rasat så den låg nästan på marken,
Dom fick ingen hjälp förens på måndagen så dom stannade på hamerviken (öjebyn) över natten, dagen efter fick dom allt fixat, men dom stannade en extra natt ute på våran parkering, tisdagen vinkade vi av dom för andra gången, lika jobbigt som första,
Ringde dom sen på kvällen för att höra hur långt dom kommit, då var dom bara i skellefteå, dom hadde vart tvungen att vända tillbaka till piteå en gång till, bakdäcket hadde smullit, men de gick fort att fixa de,
Imorrse ringde jag dom i gen och då var dom utanför övik nånstans, hadde fått punka på andra bakdäcket nu i dag så dom var in och fixade de, men nu ska de förhoppningsvis inte hända nått mer, när jag pratade med henne ikväll så var dom då i hudiksvall och skulle sova där i natt hoss några bekanta,
Här hemma har de då inte hänt så mycket annars, LM och Ligge(patrik) är och fiskar varje dag och jag är ute och ränner hela dagarna,
idag var jag en sväng ut till hamerviken och hälsade på Lolita och Alicia (hennes dotter) dom hadde ställt husvagnen deras där, så vi gjorde upp en eld och bara mös allihopa,
Nu är man hemma igen, LM är fortfarande och fiskar...*suck*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!