PDOL 2007

2007-07-29 @ 16:28:26
Ja i helgen har de då varit Piteå dansar och ler, mycket folk och ännu mer fylla, Lm hadde en gratis biljett att gå in en dag om han ville men vi sket i de isället for vi och kollade film och käkade god mat hoss Annelie och Leif,
Igår jobbade LM, han började klockan 18.00 och jag kom ner kring 23.30 och hjälpte dom städa, Var hoss Lindah först och spelade lite kort och bara hadde de trevligt, men när jag skulle börja bege mig mot sunes så upptäkte jag att våran hjälm hadde blivit stulen, dum som jag är så hadde jag lämnat den på vespan när jag gick upp till Lindah, jaja man kan inte alltid vara smart.
När jag kom ner till sunes var de ganska lungt, inte så hinnla mycket folk och jag häll tumar och tår att de skulle förbli så hela kvällen men oj så fel man kan ha, kring 1 nångång kom första ruset, de häll väll i sig i nästan en timma och just när de vart lungt en stund kom nästa, och så höll de på hela kvällen ända fram till halv 6 på morrgonen, då kastade jag in handuken och for hem,


Idag ska Nina komma förbi en sväng, får se hur de går de med, de är en ganska lång historia bakom allt men jag kan dra den lite kort,
Nina är en bra vän till mig sen länge tebax,
Förra PDOL kom hon och festade med oss här hemma, hon drack sig lite för full och de slutade med att hon berättade saker om hennes kille som var ganska hemska,
De slutade med att LM bestämde träff med hennes kille Magnus på sunes och när han kom dit började dom slås, LM fick bara lite blofiga knogar medans Magnus fick nått brutet revben,
nån vecka efter de kommer Magnus in bakvägen på sunes medans LM jobbar och försöker spöa upp han där bak på lagret, men han är förr full så LM fick inte en enda skada, men Magnus fick däremot sova i fyllesellen den natten och nu väntar vi på rättegång,
Iallafall efter att allt de där hänt går Nina tillbaka till Magnus och dom lever lyckliga i alla sina dagar, tills nästa smäll kommer, då inser hon att antigen lever hon utan han eller så dör hon med han, och hon väljer att leva, så hon lämnar han igen.
LM vart ganska upprörd över att hon fick tillbaka till han efter allt som han gjort mot henne, så han bröt kontakten med henne helt,
Nu ville hon komma hit i dag och prata och be LM och ursäkt för allt, men LM är inte allt för villig att ställa upp och lyssna på henne, Så vi får se sen hur de går, jag måste på nått sätt få han att iallafall sätta sig ner och lyssna på henne, sen om han vill fortsätta hata henne så får han väll göra de, men ge henne iallafall en chans att be om ursäkt,


image6

Kommentarer
Postat av: susanna

Jag förstår LM. Är hon ett stolskott som gåt tillbaka til en som hon tagit sig i från och han fösökt hjälpa henne plus att de gick som de gick.
MEn vi är ju alla olika
kram

2007-07-29 @ 18:31:28
Postat av: Anki

Det är bara hoppas, men vill han inte höra på henne så kan du inget göra. Hoppas bara att det gick bra och att han kunde se framåt.

2007-07-31 @ 07:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!