V8

2007-11-01 @ 18:10:57

Varje tisdag går vi in i en ny vecka har jag räknat ut, idag var vårat första möte hoss barnmorskan, spännande och nervöst samtidigt,
Men de gick bra, hon ställde bara en massa frågor om våra alkohol vanor och hur de låg till med rökningen för mig...Hmm...ja jag har inte slutat än men i morgon ska jag in till apoteket och köpa nicotin plåster, tydligen får man använda de så länge man inte använder de så ofta och länge.

I helgen är de Hallowen som alla kanske redan vet, här hemma blir de lungt, LM jobbar lördag söndag så de blir bara jag och bean hemma då.
Imorgon ska jag försöka ta mig till luleå  på mammas grav och tända ett ljus tänkte jag, får se om pappa kommer ihåg att hämta mig som ha sa,

Annars har de vart en lugn vecka, de är ju höstlov så tydligen hadde jag ingen skola i veckan som jag trodde, for dit i onsdags för att lämna in mina uppgifter men när jag kommer dit är de mörk och låst...ingen som medelat att komvux också har höstlov.
Jaja får bara fara dit nästa vecka då,

Förra helgen var vi ju på 30års fest i lule, en kompis till min syster Fia fyllde år så de var en överasknings fest för henne,
Vi hadde jätte trevligt gratis dricka för LM och gratis alkoholfri dryck för mig, de var jätte trevligt att få träffa nytt folk och komma hemifrån en stund.
Behöver sånt oftare känns de som.


Bebisen våran 8veckor 1.5cm

image45
Jag och min älskling

image46


image47
                                                                   Mörda älgen :)

image48

                                      Nästan så man kan höra han yla ;)

image49
                       Efter bus och allt ylande måste man få sova en stund:)

image50
                                                   Hungriga pojkar,Bean käkar tacos med husse

image51


Kommentarer
Postat av: Syrran

Fina bilder.....vist hade vi det trevligt på festen......

2007-11-09 @ 22:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!