Här hemma...

2007-10-02 @ 22:40:21
Ja här hemma har de väll varit ganska stormigt ett tag nu, inte mellan oss utan mellan oss och ekonomin som vanligt, men som tur är så har vi såna underbara familjer (både han och jag) som hjälp oss så mycket dom bara kunnat, annars skulle vi nog gått i botten för länge sedan,
Annars har de inte hänt så mycket här hemma, LM jobbar på som vanligt och jag är fortfarande på pitstop ibland, ska dit och jobba torsdag fredag måndag och tisdag vad jag vet iallafall, men vi tar en dag i taget och hoppas inte på för mycket,

Annars är de lungt, jag har haft lite ont i magen nu ett tag men alla som känner mig vet att jag inte gillar läkare så jag skuter upp de så mycket jag bara kan, men nu känner jag att de går inte mer så i morgon måste jag ringa till dom, fast jag gruvar mig.

Var till soc i måndags också, LM borde ha följt med för jag behövde han värkligen, vi fick avslag igen från dom. Och då brast de för mig, jag sa lite otrevliga saker till och om henne som jag kanske inte skulle ha sagt.
Men gjort är gjort och jag känner inte för att ringa och be henne om ursäkt, de är sånt hon får vänja sig vid i de jobbet tycker jag, Blir säkert bättre sen när jag mår bättre, har inte kännt mig normal om man säjer så på ett tag nu. De är hög tid för läkaren jag vet.

Var på stan i fredags med Jörgen och Rebecca, vi råkade gå förbi en blomsetafär och så sa jag lite sarkastiskt till LM att han lovade mig en gång i fyllan att han skulle köpa mig blomor varje månad bara för att han älskar mig, Och så fort jag sagt de till han vänder han om och går in på blomsterbutiken och köper mig dom finaste rosorna han bara hittar, nog är han en liten romantiker iallafall ;)

image36


image37

image38


image39





Kommentarer
Postat av: carin

Hej du gamla romantiker!
Ser att du har lärt hur man ska omgås av din gamla Pappa, Roligt.
Hoppas att ni alla (tre)eventuellt .... har det bra!
Annars är allt bra med oss, vi tar det lugnt,varje dag springer iväg, står upp kl. 9 innan man ser sig om är klockan redan kväll, fast man inte har gjort något, är din Mamma trött i alla fall, jag är jo en Viking och som alla vet DOM sover INTE!! Hrm Hrm.
Nu ska Mamma få skriva några ord också så kanske det blir det ordning på innehållet, kan NI ha det så bra båda två, hälsa Mr. Bean Kram till Er alla Pappa.
Hej ungar!Det nyper i hjärtat varje gång jag läser er blogg ,jag saknar er så mycket, önskar verkligen att allt ska ordna sig till det bästa för er.Skulle varit mer gott om pengar så vi kunde hjälpt er mer men tyvärr lite ska räcka till många så vi får försöka hjälpa när vi kan.Jag är glad att du inte har ont längre och att LM kunde överraska dig så du blev glad.MER AV DEN SLAGS OMTANKE BEHÖVS OFTA,glöm inte det vännen min!Vi tänker på er
och pratar ofta om den lilla fyrbenta odågan BEAN.Jättevarma kramar till er båda från Carin/mamma o pappa.(Ni har ju mer avancerad blogg än vi..fuskigt!)
Hej Igen!!
Jag vet att jag inte är rätt person att Moralisera, men snälla Lars-Martin Lova mig att lyssna mer på Ingele, så ska du se att allt blir bra. Saknar är Båda enormt Mycket Pappa

2007-10-08 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!