Hejjsan

2007-10-14 @ 17:48:52

Nu är de väll ingen hemlighet nått mer, två ska bli tre. Mina älskade svärföräldrar ska bli farmor och farfar om allt går som de ska, satt nyss och räknade ut hur långt gången jag är och än är vi bara i vecka 5 går in i vecka 6 på tisdag.
kämpar som aldrig för med rökningen, försöker hitta nått att syselsätta mig med så jag inte ska tänka så mycket på att jag måste röka men de är svårt, känner att jag måste kämpa mer om jag ska klara de här nu.
många tankar och änu mer känslor har vi väll båda om allt nu, kanske jag mer än han.
Men finns de folk som har de värre än oss som klarar de så ska vi nog klara de också.
Ekonomin är väll igentligen de största problemet, men de finns ingen som skulle sätta oss på gatan om de kom till de.

Annars är de lungt här hemma, LM har fått en extra dag på jobbet så de lönar sig i längden för oss, själv ska jag börja plugga i morgon (måndag) ska läsa engelska a och data hadde jag tänkt, måste få göra nått, och engelskan kommer jag ha nytta av hela livet, kanske inte  datakunskapen men de fyller upp tiden och ger mig 50p så jag kommer närmare ett slutbetyg iallafall.

Pratar nästan varje dag med carin och claus över skype, saknar dom mer och mer när jag hör deras röst, men dom har de fint där nere i solen,
Inatt kom den första snön här, de kom mycket men de försvan lika fort som tur var, men nu är de inte länge kvar till vintern och de känns på graderna ute *brr* ska ställa av vespan i morgon har vi sagt, går inte att köra den mer.

Annars är de bara fint här hemma, Bean äter sover och busar som vanligt, han ska ju bli storebror så hehe
Annars går vi bara och väntar på att Annelie ska få barn snart, hon är ju beräknad om tre veckor så de kan ju komma när som helst, spännande och se om de blir en liten kille eller om hon måste planera om efter en tjej


image40

image41


Kommentarer
Postat av: Little darling

lycka till med allt :}

2007-10-14 @ 18:08:49
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!