Vecka 7

2007-10-23 @ 18:32:59
Idag går vi in i vecka 7, ny vecka varje tisdag har jag räknat ut,satt även och kollade in mitt BF datum och de kommer vara den 10Juni om jag räknat rätt,
Illamåendet håller sig kvar, de vill som inte släppa riktigt än, de kommer och går, vissa dagar är bättre än andra, lördagen var hemsk med de, mådde så grymt illa hela dagen lång, de värsta hitils, och ändå var vi tvungen att fara till Luleå och vara trevlig med mina syskon,  Ankis älsta pojke fyllde år så vi for och grattade han, de var kul att få spendera lite tid med mina älskade syskon en stund, de händer allt för sällan.
Nog är han för söt Nicke (födelsedagsbarnet) när vi satt i köket och fikade så kom han in och stälde sig framför mig och väntade på att få säja en sak till mig, när jag tittade på han och frågade vad han ville så sa han bara:
-Hur mår din bebis?
jag vart helt ställd, jag ville bara ta upp han i famnen och krama om han men jag vågade inte, mådde så illa att de var lika bra att låta bli

Började skolan förra måndagen då som sagt, känns som jag kanske inte kommer hinna klart engelskan på 10veckor, de är 10 kapitel i engelskan och i gramatiken så jag måste läsa 3kapitel i veckan (läser ju data också) så jag kommer nog måste be om förlägning om de går.
Datan värkar då lugn, mycket som ska göras hemma, och kursen är ganska så enkel i sig, mycket grundinformation som alla redan kan, men några kapitel kan blir jobbiga, men då har jag min älskade sambo som får hjälpa mig :)

För LM går de bara fint, lite strul på jobbet men de är ju som vanligt. ena veckan får han mer timmar för att veckan efter få mindre timmar,
Men nu har han blivit erbjuden jobbet på kalles som de vart tal om så länge, han skulle in och provjobba i dag igentiligen men han vill inte ha de. för mycket sena kvällar och för mycket alkohol.
Han vill sattsa mer på familjen våran nu.
Och om de då krävs att han blir kvar på sunes ett tag till så får de bli så. 
De är då bättre än igen alls.

                                         Jag och LM i lördags på Nickes kalas
image42
                                              Jag , Claus och LM i danmark
image43
                                   Bean som bebis, känns om de var länge sedan han var så liten

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!