Inbrott...

2007-09-15 @ 16:53:13
För ca en vecka sedan fick jag ett mess av Carin, hon skrev att dom haft inbrott i bussen och att allt var stulet, datorn, dvdn, cd skivorna, kameran och de trödlösa internett, pengar och allt var borta, desutom hadde dom fått en ljul lås på bilen, ni vet ett sånt som finns i usa där dom låser fast ljulet om de parkerat fel, så alla deras sista pengar gick åt att få bort den, Dom var helt förstörda, så man kännde sig ganska liten då..jag satt här hemma och kunnde inte göra nånting alls, fast jag bara ville slänga mig på vespan och fara ner dit, så dom gjorde en polisanmälan och dom har även pratat med försäkringsbolaget så dom väntar på svar,
Fick ett mess av dom i torsdags där de stod att dom är framme i marbella där dom ska bo, så nu är dom iallafall frame, dom hra då inte haft tur, hoppas de blir bättre nu när dom är i mål,

image30


Här hemma är då allt som vanligt, förutom att pappa har börjat höra av sig ovanligt mycket, funderar på om de kasnke är hans dåliga samvete som spökar eller vad, men jag njuter så länge de varar, Badade Bean i går också, så nu ser han ut som ett litet lejon, :) fluffig och mjuk, men när man ska torka han så har han börjat göra de konstigaste lätet jag hört på länge, de låter som han ska morra men samtidigt låter de som en blandning mellan en gris och en häst, Hmm...ja han är inte som alla andra hundar :) hehe men nu luckar han då gott iallafall.
image31

Han är borstad men han har sån volym i pälsen att han ser ut som ett lejon ;)
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!