9 långa år....

2008-12-12 @ 21:15:24
12/12- 99 var året då vi dansade till titanic låten första gången och kystes.
jag 14år och han 18år.
Vem kunde tro att den kyssen skulle vara avgörande för att vi nu skulle sitta här 9år senare med hund och barn.
Snacka om att livet inte alltid blir som man tänkt sig.
På de positiva sättet så klart!
Vem tror att killen man träffar när man är 14 är den killen man ska förlova sig med, flytta ihop, skaffa hund och tillslut barn me.
Jag trodde då de inte iallafall.
Men se hur livet tar härliga vägar ibland.
Jag kunde inte ha önskat mig att livet skulle ha tagit en annan väg faktiskt.
Mycket har hänt under dom här åren, inte alla positiva saker, men trotts allt har vi klarat oss igenom kriser som dom flesta inte skulle.
Vi har haft fruktansvärt roligt under dom här åren också.
Som första gången han friande till mig hehe, bara tanken får mig att le,
Det var milenium, vi hade vart tillsammns i kanske 2veckor, vi var i Hudick och skålade in de nya milleniet,
Mitt i allt ställer han sig på knä askalas och friar till mig! jag kunde bara skratta åt han för hur kunde jag ana att just den dagen....6år senare förlovade vi oss =)

Jag måste säja att jag känner att jag haft sån fruktansvärd tur, jag fick inte bara en underbar kille, sambo och pappa till min dotter, jag fick även dom bästa svärföräldrarna på köpet, utan dom skulle nog mitt liv sett väldigt anorlunda ut.
Han har även en jätte söt och go bror som jag inte får glöma att ta med.
Mitt liv har blivit bättre än jag kunde tro.
Vi fick den mest underbara dottern!
Vårat lilla mirakel säjer vi, för de är precis så vi ser henne, hon är ett mirakel och de bästa som kunat hända oss.

Livet slänger en hel del prövningar åt en, Jag har haft den turen att jag har haft min stöttepelare vid min sida hela tiden.
Så nu är vi här idag och skålar med ett glas cola för 9 härliga och roliga år till!

Jag kan bara hoppas att ni får uppleva de jag har nu


Kommentarer
Postat av: Jenny o Lilja

Grattis grattis grattis! Åh vad härligt. Visst är det underbart när man inser vad man verkligen har, trots vad livet har kastat framför fötterna =)

Jag tror och hoppas att våra (mina o larnes)prövningar gjort oss till det starka par vi är idag. På samma sätt tror jag det om er. Desto mer prövningar desto starkare band!

Än en gång grattis.

kramar till er alla tre!

2008-12-12 @ 21:37:22
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!