Äntligen över

2008-12-15 @ 23:07:01
så var de över nu, hade tid kl 15,15 men de kom in ett akut fall så ja kom inte in förens halv, de var två super trevliga röntgen läkare, dom gjorde hela situationen väldigt bekväm och de kändes inte alls pinsamt å ligga där på britsen i bara trosor och bresa för röntgenkameran,
dom tog 5 bilder och den 5 vart godkänd av läkaren, så torsdag eller fredag får jag veta mitt öde.
Lite nervöst är de men de är inget jag kan göra åt saken.
de är bara å vänta och se nu.

Imorgon blir de och klä granen, veckan är full av saker och göra så jag hinner bara imorgon, och granen ska upp innan vi far till Göteborg så är de bara.
Sen ville Carin att jag skulle hänga med och kolla in cafet Humlan i Öjebyn, vi har kört förbi där massor av gånger men aldrig stanat och gått in, så nu imorgon blir de av!

Idag satte jag mig ner på golvet med datorn och pratade med syrran samtidigt som Jonna rullade runt på ett täcke och spelade upp sig i webbcameran.
Jag flyttade datorn en bit bort då hon var och slog på den,
Helt plötsligt var hon där igen och slog på den....då har hon tryckt upp söt rumpan och sparkat sig framåt, allt för å få leka med datorn, hon älskar å slå på den, men mamma är inte lika glad i att hon slår på den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!