En vecka sen drar vi....

2008-12-14 @ 21:29:55
Idag är de en vecka kvar sen börjar vi våran resa söderut, stoppet blir göteborg och MP och Anna.
Jag har en klump i magen av oro för hur vi ska få plats me all packning, dom har en takbox på bilen men den är mindre än vi alla mins, vi får inte plats me många väskor...om enns nån, kanske lillans lilla väska och en klappvagn som vi ska ha me oss men sen är de nog rätt fullt där, ojojoj hur ska detta gå,  hundarna ska vara bak i bilen så vi kan inte packa in för mycket saker där heller, dom måste ju kuna röra på sig också, de är ju en lång resa.

Imorgon är de dax för bäckenröntgen min, lite nervös är jag så klart, för svaret på den röntgen är avgörande för min framtid.
Jukorten är skickade så tisdagen blir att spendera här hemma och pynta granen tillsammans.
Den måste upp innan vi far.
Onsdag ska vi till pappa och gratta han, ska försöka få råd med en blomma eller nått åt han, men så här dagarna före pengarna är de väldigt tort på kontot.
Urs vilken hektiskt vecka jag har framför mig, får ont i magen att bara tänka på de, ska bli skönt när allt är över.
Dock så är de inte över när vi kommer hem enns,
för så fort vi kommer hem så hinner vi bara landa så fyller jag år sen (6jan

Nu har lillan sovit själv i tre nätter utan större problem,
första natten var katastrofal och ingen av oss sov nånting.
Andra natten sov hon hoss farmor och farfar, och nu tredje natten sov hon hemma och ensam i sängen sin utan problem alls, hon vaknade en gång och ville äta, sen nån gång vakna hon och ville ha tutten.
sen kring 6tiden på morgonen vakna hon och då tog jag henne till våran säng och då sov hon till halv 10,
Jag känner redan en markant skillnad i kroppen, jag har inte lika ont i ryggen, bena, axlarna och fötterna (???)
De är helt otroligt efter bara tre dagar är de sån skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!