Energi?

2008-12-16 @ 11:33:27
Till frukost stod de på menyn banan och persiko gröt för Jonna, medecin och Ad droppar, för att skölja ner allt fick hon äppeldricka från 4månader.

Efter frukosten satte jag henne i gåstolen som alltid, men snacka om energi kick hon måste ha fått, hon sprang springer runt i vardagsrumet, gör breställ, sliter i blommorna, biter på glasbordet dunkar in med stolen elementet och så rusar hon sen runt fotöljen samtidigt som hon skiker för full hals!
Petar och slitrer i allt....ALLT!
När man säjer åt henne och drar bort henne så skrattar hon glatt åt en och nästan smyger fram hihi

Idag ville carin att vi skulle och utforska cafet humlan i öjebyn, så så fort Jonna sovit en stund och vi gjort oss i årdning blir de och ta en tripp dit och kolla.
Tydligen ska dom sälja te där också (lös te så klart) jag som älskar  mina teer.
Ska bli en trevlig lite utflykt idag.

Nu måste jag ta hand om min dotter som rusar runt här och gör roliga ljud.




Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Dom är inte alltid alltför smarta dom små liven :)

2008-12-16 @ 14:22:08
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!