Flitiga!

2008-12-18 @ 10:48:14
Vi har spenderat morgonen med att diskutera dagis plats åt Jonna, Lm vill ha in henne på tallåsen för att han gick där.
Efter som vi har två jätte fina dagis bara ett sten kast bort vill jag så klart ha in henne på nått av dom.
Ankaret är ett av dom första alternativen.
Kommunen skulle skicka ut papper så får vi ta diskutionen igen sen då.
Jag är lite oens med mig själv när jag vill ha in henne på dagis, dom ska ju vara minst 1år innan dom får komma in, efter som hon är född i mitten av sommaren undrar jag om jag ska välja Augusti att få in henne, de är så mycket aktiviteter under sommaren, vi ska ner till göteborg igen på bröllop, kanske till danmark, Lm får semester å då ska vi hitta på nått som en familj, så jag tror augusti är en bra tid att få in henne på dagis.

Kommentarer
Postat av: sofia

Om ni bor på djupviken så är Tallkottens ur och skur dagis jätte bra! Dom är ute mycket och hittar på jätte många bra aktiviteter! Adressen är svangatan 2 så ni kan juh ta en promenad förbi dära :-)

2008-12-18 @ 18:48:30
URL: http://soofiabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!