har de vart fullmåne eller vad?

2008-12-11 @ 15:48:51
Jonna har sovit fruktansvärt oroligt inatt, vaknat 3gånger och vägrat somna om, sista gången kl 4 då var hon vaken i över en timma och både jag och pappa lm var så less och trött att vi viste inte vad vi skulle ta oss till, ingenting hjälpte på henne, provade amma henne, ge henne en flaska, ingenting....tillslut tog lm upp henne och vaggade henne då somna hon efter mycket bråk.
Bean har också haft en jätte jobbig natt me en massa gräsätande, och som alla vet finns de inte så där mycket gräs här uppe mitt i vintern, så förstår ni våran natt?

Fick som tur var sovmorgon till kvart i 11 då hon vaknade, vist låter de lyxigt? men prova ha en hund som skriker vid dörren var 5minut, en unge som  vägrar somna om, och sen vakna stel som en pinne,
jag har inte vågat röra mig på hela natten om hon skulle vakna igen.
så jag har ont överalt, till och med i tårna (?????)

Nu har jag tömt kameran igen, tyvärr får jag inte plats med mer kort på pixbox, jag måste fylla på mitt premium och de hinns nog inte före jul och nyår.
Lovar å göra de när vi kommit hem så jag kan lägga in alla fina korten från göteborg och hudik.

här kommer då några kort iallafall.

Lillan fick smaka på lite pigelin igår (ja vet de är inte är bra me socker)




Lillan hade en lite speciel sov ställning igår kväll som jag bara vart tvungen att dokumentera



Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag lovar! :)

Du får vara med nästa mammafest istället!

2008-12-11 @ 20:15:23
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!