Här ska skickas julkort!

2008-12-10 @ 18:21:07

Idag kom dom äntligen, jag var rädd att vi inte skulle hinna få dom i tid, så först min glädje när jag öppnade brevlådan idag.
Så nu är dom ner packade i sina kuvär, addressen på alla är färdiga.
Vi fick tre kort över så vi pratade med Carin och kom överens om att  Johanna (Lms syste) ska få ett, GB och Donald från Hemmavan ska få ett då dom var så snälla och kom på Jonnas dop, sista julkortet går nog ner till Danmark och hans halv syster och hennes familj.

Full packad vecka nästa vecka

*Måndag har jag fått tid för bäcken rönken 15,15 våning 5 (datum 15 dec) är de nå tecken eller?
*Tisdag är sista dagen för julkorten
*Onsdag fyller pappa år och Lms sista jobbdag innan han är föräldraledig i en månad
*Torsdag vaccin för lillan
*Fredag kommer barnbidraget då måste jag på stan och köp Jonnas jul och nyårs klänningar och en present till syrran  dotter Madde
*Lördag måste jag till luleå på barn kalas
*Söndag kväll börjar vi fara till Göteborg för å fira julen med LMs bror och hans tjej

urs vad stressig vecka vi har framför oss, och däremellan ska vi hinna jul pynta klart med gran och allt, bada bean, packa inför resan, städa här hemma och baka peppar kakor.




Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Nix,ammar inget sedan drygt 1½ månad tillbaka.Fick slut helt plötsligt,tråkigt men sant :(

Har börjat ge henne smakisar,det enda hon har fått smaka är potatis,majs,palsternacka och morot.Morot tycker hon mest om!

Händer för er i helgen då?

2008-12-10 @ 20:02:34
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

9 år!Det var mäkta imponerande!

Hur gamla var ni när ni blev tillsammans?

Man får gratulera i förskott :)



Vi ska bjuda några på middag imorgon och mamma-fest på lördag,så det ska bli skoj.

Men nu har jag gått och blivit förkyld,inte ok :/

Kram

2008-12-11 @ 09:21:29
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!