Hjälp sökes omgående!

2008-12-12 @ 12:27:53
Vad har hänt med min lilla tjej, hon som var så snäll å ducktig på att sova,
Första gången hon sov själv i spjälsängen vaknade hon en gång. åt och somnade.

Vi gjorde ett nytt försök igår igen.
Hon somnade klockrent just före 21, vaknade just före 22 å ville inte somna om utan bråk.
Efter ca en halvtimma somnade hon igen.
sen dess vaknade hon en gång i timmen å ville inte somna om, de tog minimum 30min att få henne å somna igen.
Så klockan halv 6 imorse, efter att inte ha fått sova en minut gav jag upp och tog henne i våran säng.
Då sov hon till halv 10 och vaknade och var jätte trött och jätte grinig.

Sen är hon så hela dagen....Hon gnider sönder öronen och ögonen, brålig, skrikig och bara gnällig.
För att sen vägra somna utan ett ordentligt bråk.
Och när hon väl somnat sover hon jätte lätt och vaknar bara man hostar.

Vad är det me henne?
Snälla kom med förslag om vad vi kan göra.
vi kan inte fortsätta så här men vi kan samtidigt inte ha henne i sängen våran på natten.



Kommentarer
Postat av: sussi

Ja du..de inte lätt..Enda rådet jag kan komma på låt hemnne ligga och gapa tills hon somnar. De sa ju förr de bra att lufta lugorna. Men jag vet att ingen står ut med de.. Brorsan har samma problem han har nu testa att lägga lillen i resesäng och bädda om han mjkut. Fungera tyvärr bara på dagen. Min andra kompis kämpar än idag sonen är 10 år!!!!

Så..Ja du..Bra fråga :( Mina har ju sovit i vaggan sen de kom hem från bb. Vägra ha barn i sängen tack vare jag sett hur svårt de är att avänja dem. När J var kring 2 år börja hon komma till oss på natten men då bar jag henne i sin säng och tände en liten lampa sen fick hon låta tills hon somnade.

2008-12-12 @ 12:54:25
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!