Nu får de vara nog!

2008-12-16 @ 15:41:19
Kl 16 ringer jag BVC, nu får de vara nog alltså!
Jag satte ner Jonna i Hokus pokus stolen medans jag hjälpte Lm packa upp varorna han handlat, när vi hör hon skrika som kniven satt i henne!
Nu skiter hon.....!
Öppnade blöjan och vist eller ja jag vet inte om man enns kan räkna de där lillan som skit....de hade inte enns fläckat ner blöjan så lite var de....och hårt....trots medecinen hon äter (lactulos)
Nu är jag less och arg!
Jag lider så fruktansvärt med henne när hon ska skita, jag kan inte hålla på ge henne microlax hela tiden för att hon ska skita.
Nu får de vara nog.
Imorgon ska jag ha en tid hoss läkaren igen för henne, nu får dom göra en utredning för ingenting annat funkar.
Nu måste de hända saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

men alltså.... jag förstår att ni är less!

Det måste ju finnas ngt de kan göra, eller iaf utreda VAD som kan vara felet.

Lycka till iaf!

2008-12-16 @ 16:33:47
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

men alltså.... jag förstår att ni är less!

Det måste ju finnas ngt de kan göra, eller iaf utreda VAD som kan vara felet.

Lycka till iaf!

2008-12-16 @ 16:33:47
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hur har det gått??

Hoppas det blir bra snart,inte kul när dom små liven skriker..



Kramkram

2008-12-17 @ 10:20:57
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!