Pappa ledig

2008-12-11 @ 22:58:49
tanken var att Lm skulle ta ut pappa dagar från den 20december till den 20januari,
Men efter som han nu ligger sjuk och skulle ha jobbat både idag och imorogn (torsdag, fredag)
så ringde chefen hans och sa att de är lika bra att han tar ut pappa dagar från och med idag.

Så nu e pappa Lm hemma med oss som en familj.
Ska bli så skönt och få ha han hemma med oss.

Ikväll gör vi ett nytt försök, jag har stampat med foten och sagt att Jonna måste sova i egen säng på natten, jag vågar inte röra mig om nätterna så jag vaknar stel som en pinne och har så himmla ont från tåna ända upp till ögonlocken.
Så nu ikväll gör vi ett nytt försök, de fick dom inte en sån bra start, hon somna före 9 men vaknade just före 10 och somnade om nyss ( kvart i 11) då har vi provat allt, mata, humpa skumpa, precis som i natt var de, hon var jätte trött men ville inte somna utan strid.
Så nu ska de bli spännande och se hur natten kommer bli.
Som tur är så är vi två så blir hon jätte jobbig får vi ta varranan gång.

Imorgon är de våran årsdag, 9hela långa år tillsammans.....Carin och Claus ska ha lillan så vi får ha en myskväll tillsammans med film och gomat.
Sen ska vi sova en hel natt utan att bli störda, snacka om att man inte har höga krav när man blir förälder.




Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

vad mysigt med en hel månad tillsammans!

jo, ag blev ganska så mörk, hoppas att det går att tvätta ur lite, annars får jag göra lite slingor för att ljusa upp.

Och grattis på 9årsjubileumet!

Hoppas att ni får en mysig kväll ikväll!

2008-12-12 @ 08:47:23
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jaja,väldigt nyttig :) Haha

Vad synd,men vi styr upp nåt efter jul,det kommer att bli super!

Måste också få gratulera på eran 9 års dag,inte illa!Ni har verkligen äktenskapstycke!Så söta så!

Kram och ha en mysig Lucia!

2008-12-12 @ 10:40:05
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag prövade ha Norah i sängen inatt bredvid mig,men hon var lika orolig för det :(

Hoppas det är bättre inatt,man blir så himla slut i kroppen..

Skriv gärna imorgon hur natten gick för Jonna!

2008-12-12 @ 20:52:19
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!