Shoping beroende!

2008-12-19 @ 22:52:35
idag kom barn bidraget in, som alltid hittar ni mig på stan då, förmodligen på Hansens barn då de är min favorit butik, Idag sprättade jag 400kr på kläder till Jonna, när jag väl börjat har jag svårt å  sluta, jag bara älskar å köpa kläder åt henne.
Ska bli spännande när vi kommer ner till Göteborg, än så länge har vi inte köpt en enda julklapp åt henne, vi ska vänta till måndag-Tisdag då vi får in mer pengar och vi ändå är i Göteborg, Oj va kul de ska bli.
Längtar massor till på söndag då vi ska fara, dock är jag orolig för hur vi ska få plats med all packning, men de är väll ett problem vi får ta då antar jag.

Idag var vi flitiga nog och pyntade Jul granen, de vart den finaste granen i hela norrbotten kan jag lova er,

Jag hade förväntat mig svar ang röntgen igår eller idag, brev eller ett samtal, men inget alls, jag hade gärna velat ha gjort bort allt de där innan vi far så jag slipper tänka på de, men tydligen får jag vänta tills vi kommer hem innan jag får mitt svar.
Lite små nyfiken/orolig är man väll vad röntgen visade.
För er som inte är insatta i varför jag gjort bäckenröntgen så kommer hitsorien här.

Under förlossningen med Jonna vart de långdraget pga att hon aldrig trängde ner i bäckenet, jag provade ju allt, gå upp och gå, vicka på höftena en j*vla massa....flera timmar stod jag där och vickade på höfterna utan resutlat.
Därför övervägde dom ju att snitta mig och förberedde mig med prover och allt,
Men läkaren ville prova sugklockan och de slutade ju med en hög sugklocka och dom fick dra henne 9ggr innan hon kom.

Därför misstänkte dom att jag hade trångt bäcken, så därför skickade dom en remiss till röntgen och där står vi nu!
Visar de nu att jag har trångt bäcken kommer jag i framtiden få planerat snitt för att undvika plågan som jag gick igenom förra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!