WOHO äntligen en gåstol!

2008-12-06 @ 23:07:31
Som jag har längtat, drömt och hoppats.....nästan så ja bett till högre mackter om en gåstol till Jonna....
Igen ja känner hade en att avvara och dom kosten dryga tusenlappen att köpa nya (inte värt de)
Pappa har sagt att köp ingen vi fixar de, julklapp till henne säkert då men vi är ju inte hemma över julen utan i göteborg med farbror mp.
Så vi lär säkert inte byta julklappar förens min födelsedag ( 6 jan)
och innan dess har jag gått under av stress av att konstant höra henne skrika eller ha henne i famnen hela tiden.
Så nu idag äntligen var vi hoss moster fia i luleå och hälsade på.
Hon nämde då att Kicki en kompis till henne hade en gåstol som vi kunde få låna om vi ville....Jaaaaa!!!!!!
nununununununu!!!!!! så hon gick över å hämtade den, så vi satte ner Jonna i den och jag höll andan i hopp om att hon nu skulle aceptera de och framför allt gilla den....
japp de var kärlek i första ögonkastet, hon viste direkt vad hon skulle göra, fast hon hade halkiga strupmbyxor padlade hon på där i stolen och kämpade sig för å ta sig framåt.

Så vi tog den till carin och claus och så bytte jag kläder och tog på halksockar...hon paddla runt i den som aldrig förr heheh, känns skönt att vi nu kanske äntligen hittat nånting som hon trivs med så vi kanske får lite lugn och ro.

Igår kväll vaknade hon efter att ja lagt henne i sängen sin, och hon skrek skrek skrek skrek helt hysteriskt! otröstlig, hon brukar lugna sig när man tar upp henne men inte nu, ja kollade blöjan och hon skrek, ja matade och hon bara skrek, vi sjöng en massa sången men hon bara skrek, efter en stund så fattade jag att de var för att hon var så förkyld, de var så obehagligt å ha så massa snor i näsan att hon inte kunde andas de var därför hon skrek så
där,
Varje morgon brukar vi ha ett litet kramkalas, så i morse kramades vi extra länge,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!