2008-02-02

2008-02-02 @ 12:52:45

Hejjsan alla.
Här hemma händer de saker hela tiden, vi har offisielt blivit hem till dom hemlösa, ne inte direkt, men en kompis vart väldigt tvärt hemlös så vi öppnade vårat hem en stund till han så han får en chans att hitta nått eget.
Lan varje helg har de vart nu, LM med sin dator i datarumet och Ligge och Jörgen i köket, medans jag går omkring och försöker att inte tippa framåt, japp..nog har man mage alltid, den tar i när jag ska krama el pussa LM nu.

Var på kontroll hoss barnmorskan förra veckan och fick höra hjärtljuden för första gången, 144 slag i minuten.
Vart som samma känsla som på ultraljudet.
Pratade med barnmorksna även att jag fortfarande har ont i magen, samma som tidigare fast nu har jag även börjat få stickningar på sidan av magen, hon sa bara att går de inte över ska jag återkomma till henne så vi får väll se.

Annars lever de loppan där inne imagen, snacka om att pyret måste vara uttråkad ibland för de kännas som han/hon försöker ta sig ut=)

Har inte fått nått svar än från varken Aditro eller EB Games om jobben, ska in till veckan och prata lite allmänt med Pelle på EB games, för nu vet jag att Rebecca inte kommer tillbaka på ett bra tag,

Strul i familjen annars som vanligt, Papppa är väll inblandad i de mesta, Fia och hennes Familj är jätte ledssen och besviken på pappa för att han aldrig ringer eller kommer förbi och hälsar på,Pappa lovar bara dyrt och heligt att bättra sig men alla som känner min far vet.

Beanis mår bara fint, lika knasig som alltid, Länkar tills han får sin spanka kompis Gizmo hit, han behöver en vän stackarn, han är mer kärleksfull och mysig nu än nånsin, nu ska han bara vara i knät och bli kliad och kramas, de är gulligt och mysigt en stund men efter ett tag blir man tokig bara, då man inte får göra nånting utan han.
Men han är för söt för att man ska kunna vara sur på han.

Hadde som tråkigt igår morrse när alla sov så jag bestämde mig för att skriva på datorn, Pyrets första 9 månader i magen, beskriva vad som hände när, när vi fick veta att han/hon skulle komma, all panik när vi vart tvungen att fara till sunderbyn, sen vecka för vecka hur jag mått, om de hänt nått hur allt känns. Kan bli kul att läsa senare både för mig och för Pyret.

Annars är de inga förändringar här, Vill som smått börja göra i årdning inför den lillas återkomst,  söker fortfarande efter en banvagn i rätt prisklass men samtidigt säker och inte för gammal.
Ska på Jysk och titta på en byrå som vi kan ha pyrets kläder i, sen små kollar jag på kläder och sånt men än vågar jag inte på nått sätt..kommer säkert senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!