2008-02-15

2008-02-15 @ 14:35:07

Kan ju börja med att informera att nu både syns och känns de där inne, LM har känt dom första sparkarna och jag känner dom dagligen, Sparkar ibland så jag tror han håller på möblera el nått där inne,
Specielt på kvällen när jag ska gå och sova då sätter de igång som en cirkus där inne,
Men de känns trygt att känna pyret iallafall, då kan man slappna av en stund och njuta av tiden.
Annar krymper kläderna fortare än om jag skulle tvätta dom fel, är nere på 1 par byxor 2 par mjuisar och en tröja just nu,
Måste på stan och inhandla lite nya kläder känner jag,
Alla som ser mig tror inte jag bara gått så kort tid med tanke på hur stor jag redan är, själv blir man mer deprimerad då man måste ordagrant rulla upp ur sängen på morrgonen,

Våran inneboende är fortfarande kvar, inget har förändrats där än, han väntar på lägenhet genom soc men dom är ju inte kända för att vara snabba, men nu har han bott här i tre veckor så nu är de dax för dom att sätta igång nån gång, Stackarn är ju hemlös om han inte fått stanna här.
Samma sak annars med datorerna, Jörgen sitter i köket och spelar dagarna i ända och LM sitter i datarumet dagarna i ända när han inte jobbar så klart,


Inga nyheter om varken Aditro eller EB games,  förstod nästan att EB games bara var att glömma med tanke på hur länge jag kommer jobba,  Aditro däremot trodde jag värkligen på.

Bara ut och söka igen då,

Har vart på möte på AF och pratat me min handläggare där och förklarat läget för henne, hon tog bort mig från att söka alla heltidsjobb så nu måste jag bara söka deltid och tillsvidare jobb, skönt är ju de men samtidigt är de lika svårt att få.


Trodde annars allt var lugnt me LMs lämpen, men så fort man slappnar av så kommer nästa smäll, har var ju hoss Hassler i luleå den 27 december och tog prover så han skulle få börja om från början, allt gick bra och proverna kom tillbaka negativa som väntat, nån vecka efter de kom de hem ett papper från länstyrelsen där de står att hans ansökan till lämpen gick ut i november 2007,

Jag satte mig direkt och lusläste papprerna och de står ingenstans där när sista provena ska vara inne, så nu är de bara att överklaga och hoppas på de bästa, men nu drar de ut på tiden yterligare.


Bean mår annars bara fint, lika go och mysig som alltid, nu har han fått för sig att på morrgonen ska vi kramas han och jag, han kryper upp och lägger sig under täcket så bara huvudet sticker fram, så ska jag ligga och smosa han i örat tills han sommnat och snarkar som aldrig förr, och inte kan jag ju sova då när pyret vaknat och sparkar som en galning och så har jag en snarkande hund som jag måste krama...ne då är de bara att ligga där tills pyret kommer åt pissblåsan då får man rulla sig upp och springa iväg,


Annars är de inte så mycket nytt här hemma,  vädret pendlar mellan soligt och varm till att dagen efter vara svin kallt och glas halt, komunen här är inte kända för att sanda specielt bra så jag hänger på LMs arm som aldrig förr för att slippa ramla och slå mig, Bean däremot tycker de är lite små kul att åka kana runt hela vägen, han springer omkring precis som oliver gjorde förr, stel bent och så behöver han lååång bromssträcka för att inte kracha in i en snö hög el liknande hehe


Första föräldra träffen är nu på måndag, ska på en föreläsning om amning, vi har väll lite delade åsikter om de är vitigt att gå på dom eller inte, jag är helt inställd på att gå på alla mötena där, medans  han är mer skeptisk till om vi kommer lära oss nått vi inte redan viste.

Så vi får se hur de blir med dom,

Ska på studiebesök hoss familjerådgivningen och när jag berättade de skrek han rätt ut så jag tror nog jag måste lägga mig på den punkten men då blir de bara en annan kurs han får följa mig på som han inte kanske gillar =)

Får ju inte glöma att berätta om min jätte fina mugg som LM köpte till mig, han vet hur han ska muntra upp mig när jag är på som mest dåligt humör =)


 På kortet här nere är jag i vecka 22+2

image145


image146


image147

image148
Annelie skickade nå nya bilder på Kyan (japp han heter inte Beniamin nu) bara måste dela
Med mig av bilderna till er, han är ju bara för söt, kan knappt vänta tills hon kommer och hälsar
på, hon har planerat in ett besök i mars nångång, då ska hon sova här en el två nätter med
Kyan.

image149
image150


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!