En hälsokur

2008-11-13 @ 00:30:33

Är i behov av en riktig hälsokur, hårinpackning, ansiktsmask, helkroppsmassage och en enorm sovmorgon....
Känns att man är mamma, allt va som heter skönhet läggs på hyllan och välkommnar mjukiskläder och gummisnodd.
Fast jag är nyklippt och frisyren inte är avanserad så är de för mycket då man inte enns borstar håret nu.
Ända gången jag borstar håret, tar på mig kläder bortstt från mjusik kläder, och sminkar mig de är när jag ska gå på stan.
Förr vad jag den som aldrig gick enns på konsum och handlade utan att iaf he på lite mascara.
Nu ska dom på konsum vara glad om dom får se mig i rena kläder...Snacka om att livet som mamma kan förändra en.

Magen krånglar också, har haft nu i en vecka att de känns som de kör in knivar i magen på mig och jag blir sten hård på magen när ja trycker, och lägger jag mig på rygg och trycker mot mellangärdet så nästan skriker jag av smärta.
Allt började en kväll när jag stod och hälde upp en kop te och hela världen bara snurrade till och jag fick släppa allt och springa och spy för att sen må piss dåligt restan av kvällen.
Jag mådde jätte illa och hade spyan i halsen och vart jätte yr.
Så ja bäddade ner mig och gick och sov, på morgonen vart de bättre men då senare på dagen började magen göra massor ont ist....
Ni som känner mig vet att jag hellre går och har ont än går till läkaren...se vad som hände sist jag gick till läkaren då jag hade ont i magen



Mm...lilla jonna kom till världen...ja klagar inte på min älskling så klart men sist ja gick till läkaren för ja hade ont i magen så visade de sig att de var lilla Jonna som växte i den...hehe
så fatta min rädsla :O inte för att de är nått sånt de vet ja då ja går på pillrena men ändå....de kommer aldrig nått gott ur att gå till läkaren känns de som.
så vi får se om carin tjatar ihjäl mig eller inte.....


Kommentarer
Postat av: Jenny o Lilja

Att det är lättare att såra andra.. Helt klart. Ibland blir man förvånad att människan är bra korkad..

2008-11-13 @ 12:11:08
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!