Första natten

2008-11-16 @ 00:09:02

Jonna har sovit jätte oroligt nu i 2veckor, vaknat minst 15ggr per natt och ska äta, gnälla lite eller bara ha tutten, så de har inte vart mycket sömn här hemma.
Så nu är jag så desperat att jag är villig å prova allt inklusive låna ut henne över nätterna.
Så nu går jag mot mig själv, vi ska prova ha henne i sin säng i natt och se om hon sover bättre.
Jag som alltid sagt att jag ska ha henne i våran säng så länge som möjligt, för de är så mysigt å vakna på morrgonen och de första jag ser är hennes underbara leende =)
Men eftersom jag nu är desperat av sömn provar jag vad som helst istort sett.
Så nu i natt blir natt nr 1, får se vem som klarar de bäst, mamma eller Jonna...Lm var också lite skeptisk för han tycker också de är mysigt å ha henne liggandes mellan oss.

Kan ju informera att hon är extra jobbig å få å sova nu på kvällen...kl är nu 00,07 och nu är de 5 gången vi söver henne,
Får se hur natten kommer bli då...bli den allt för jobbig får hon väll komma och sova med oss.
Hur har ni gjort som har era småingar i egen säng?


Kommentarer
Postat av: Jenny o Lilja

hehe Här är det tvärtom. Ibland knner jag att jag vill prova lägga Lilja i våran säng för att se om hon sover bättre. Hon sover ju bara i sin egen säng. En natt har hon sovit med mig, det var på BB.. Mysigt är det, men å andra sidan skönt att få röra sig som man vill i sängen =)

2008-11-16 @ 21:47:30
URL: http://zantoria.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Lucas sover typ bara i sin säng.Ibland kan han sova med oss efter att han ätit på natten.Men han somnar alltid i sin säng.Och vi behöver inte ens söva han.Han ligger och "pratar" med sig själv när man lägger ner honom och helt plötsligt så sover han!:)

2008-11-17 @ 19:57:27
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!