Jul tradition!

2008-11-24 @ 00:12:37
Ända sen jag fick veta att jag hade en liten jonna i magen har jag tänkt på första Julen tillsammans, nu är de min tur och skaffa en alldeles egen jul tradition för oss som en familj.
Vi har aldrig riktigt haft nån sån tradition i våran familj men jag vill ge Jonna nått att se tillbaka på tiden som liten.
Och så vips så kom jag på de!
Snart är de öjeby kyrkmarknad.
Jag ska ta med min Jonna dit och så ska vi hitta en julgrans pumla med året ingraverat på, vi ska köpa en för varje år.
Sen ska jag hitta en specielt pumla med hennes namn på.
och när hon blir lite äldre ska hon få hänga upp den själv.
Jag bara älskar traditioner.
Och de är som dom säjer att man vill ge sitt barn allt de man inte själv hade....så mitt mål är att ge henne en bra uppväxt med fina minnen och en massa trevliga mysiga traditioner.


Hon är en liten ängel alltså....trodde aldrig jag kunde älska nån så mycket
som jag älskar Jonna....

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Visst är det underbart med julen?:)

Jag hade tänkt köpa 3stycken stora pumlor och skriva våra namn på var sin.Och så ska var och en hänga upp sin i våran julgran!:)

2008-11-24 @ 10:10:32
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

ja, jag tycker att det är kul med personliga julkort! =)

Men skulle inte ni få bli fotograferade av Lms kompis?

Vad kul med en speciell jultradition!

Hittade ni ngn julgranskula då?

2008-11-24 @ 14:56:55
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

men den var ju i helgen!

vet dock inte om jag såg nå julgranskulor där,

men jag kollade inte så mkt.

Stod mest och frös!

Vad händer i veckan då?

2008-11-24 @ 15:42:15
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

ujj... ja, julklappar borde jag också inhandla..

så man har det gjort och inte behöver bry sig mer om det sen!

På onsdag ska jag nog kanske gå på öppna förskolan här i b-viken och kolla läget.

Har ni ngt sånt i närheten av där ni bor?

Fredag ska jag faktiskt och träna för första ggn sen Lovis kom!

Det ska bli spännande! =)

2008-11-24 @ 21:17:40
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

ja, det sklulle vara trevöoigt att träffas!

Onsdag tror jag passar bra!

Jag ska dit ganska tidigt så efter 12-1 swå kan jag nog vara i stan!

Nää.. Lovis har väl inte helöler ut ngt av att vara där, men det kan ju vara kul för en själv! =)

Träffa en massa andra föräldrar och surra lite.

2008-11-25 @ 09:29:53
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!