Kroppen värker ända in i naglarna

2008-11-20 @ 10:32:26
Ne inte för att jag är sjuk.Träningsvärk konstigt nog, konstigare är nog att jag inte tränat....
jag har träningsvärkför att jag har vaggat på Jonna,
Jag har ont i väldigt konstiga musklet, en muskel i handleden så jag kan inte bära nått utan att de gör jätte ont,
Vid sidan av knäna har jag jätte ont, så jag kan inte gunnga henne upp och ner i famnen nått idag....armbågen så jag kan inte leka flygplan med henne heller idag....
Idag har jag så himmla ont i kroppen.

Fick ett väldigt kompskt telefonsamtal idag, de var en försäljare, en skånsk tjej som ville sälja mig tandborstar.
Inte direkt de som var de komiska fast ända lite kanske....de komiska  var att ska inte en försöljare vara seriös?
Hon skrattade som om hon insåg hur fruktansvärt löjligt de lät att hon först ville höra vars jag köper mina tandborstar och sen ville hon sälja mig de rätt ner i brevlådan....Hmm...jag tror jag klarar mig sa jag och skrattade i kapp med henne i telefonen.....
seriös försöljare?

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

åh.. de e ju skönt med lite träningsvärk ju! =)

2008-11-20 @ 12:12:53
Postat av: Monica & Anton

Jag har också jätteont i nån konstig muskel i handleden. Men nu vet jag varför.. Det är från det jag bär på Anton i en arm, man vinklar ju handleden så konstigt. Inte skönt..

Söt lillan är! :)

2008-11-20 @ 18:35:46
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Jenny o Lilja

Sofforna är köpta på mio för nåt år sen. svindyra å megastora.. Jag vill sälja o köpa nya =)

men tyvärr så får man inte så mycket för begagnade soffor idag..

2008-11-21 @ 09:36:44
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!