Lite skoj bara

2008-11-11 @ 00:36:12
Hittade en sida på internett där dom lägger ihop ansiktet från två personer och skapar ditt barn.
Pojke el flicka...så klart valde jag en Jonna och här kommer resultatet
Avgör själva om de är likt eller inte



Och så klart kunde jag inte motstå å se hur våran blivande son skulle se ut...hehe


Självklart är de ju bara på skoj men nog är de lite kul ändå å se :)

Farsdag då...ja...Lms första farsdag, jag försökte göra de till en stor grej, lät han sova extra länge på morgonen, väckte han me en väldigt glad Jonna, för vem blir inte på bra humör av ett enormt stort leende från enns barn hehe
så medans han höll på säja god morgon åt henne passade jag på å smyga och hämta presenten hans,
de vart inget specielt då ekonomin inte vill riktigt men de är tanken som räknas så jag bestälde en nalle från nallebudet åt han.
En vit tovig nalle me vingar (en skyddsängen vid namn Jonna så klart)
Och ett litet kort där de stod Grattis på din första farsdag, Vi älskar dig, många pussar från din söta familj Ingela, Jonna och Bean.

Sen for vi och åt middag hoss carin och claus, och till efterätt vart de grädd tårta och kaffe, Claus hade tagit hem en tårta från ekbergs då han jobbar/praktiserar där en gång i veckan.
Känns som de vart en lyckad dag och jag hoppas han uppskade de lilla.
men de såg ut som de =)

Här mår vi lite bättre nu, de är väll bara jag som har ont i magen....vet inte riktigt vad de är men de har hållt i sig nu i några dagar så ja väntar och hoppas att de ska gå över snart.
Jonna kom på ett nytt ord idag, nu skriker hon mamamamamamamamamama.......me den ljusaste stäman du kan föreställa dig.
desutom vägrar hon ligga på rygg nu mera när hon lärt sig att ligga på mage.
så nu måste vi vackta henne hela tiden så hon inte rullar av filten ner på golvet och slår sig (ja de har hänt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!