Mitt underbart vackra barn

2008-11-04 @ 22:36:54

Nog är hon fin alltid...fast hon har sina utbrått så älskar jag henne ändå...så är de väll å vara mamma antar jag.
Hehe...Nu har hon en ny sovrutin, hon somnar halv 9 så man tror och hoppas att hon ska sova för natten men så kring kvart i 10 vaknar hon och är HYSTERISK! och så skriker hon i en halvtimma lite drygt....konstant panik skrik alltså...helt otröstlig..och så är de som å slå av en strömbrytare hon bara somnar, och så sover hon till på morgonen.

Har de hänt nått annat roligt här då....Hmm....min morbror ska ha barn....han har en dotter (min kusin sanna 19år) och så kommer de en sladdig till våren då.
Kul me en till kusin...våran släkt förökar sig som kaniner så vi lär ju knappast dö ut.

Imorgon är de dax för den första föräldraträffen på familjens hus.
LM var väll inte så där jätte intreserad av å gå men han är snäll å följer för min och lillans skull.

annars måste ja få skryta lite me att för första gången i historien fick jag....mamma Ingela först sovmorgon och sen frukost på sängen av min underbara sambo och mitt underbara barn.
Inte för att Jonna kanske gjorde nått men hon bidrog me en massa jollrande och en hel del leenden.
Hon lyser upp enns morgon.
Precis vad som behövs på morgonen över en kopp Tea.Ett glatt leende från solen i mitt liv :)

Vad tycks om min nya korta (nästan) blonda lock?







Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har utmanat dig! Läs min blogg för mer info!/Sofie BTW, vad fin du blev i håret! =)

2008-11-05 @ 00:49:19
URL: http://sofiemagnusson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!