Party ikväll då

2008-11-29 @ 09:56:19
Äntligen är dagen här som jag längtat efter hela veckan, Vi ska till lule och fira en kompis som fyller 35.
Oj va vi ska ha trevligt, de är ett jätte roligt och trevligt gäng vi ska vara med.
Carin kommer och hämtar lillan kl 13, kommer garanterat bli lika jobbigt som alltid, specielt nu när hon är så där mammig av sig, hoppas nu de kommer gå bra.
Pappa kommer och hämtar oss senast 15 då Fia ville bjuda på middag före vi börjar festa.
pappa ska vara barnvakt till Fias små Kids så vi får skuts hem sen ikväll/natt.
Imorgon blir de lule igen, Fia ska ha födelsedagsfika för henne då hon fylde år i onsdags.
Då måste jag få med mig lillan annars förlåter hon mig aldrig.


Lillan gör framsteg n'stan varje dag nu, hon kämpar me och krypa hela tiden, men istället för å krypa drar hon sig fram med armarna coh skuter me fötterna, hon är så söt för hon tar sig bara runt i ring hehehe, men inte är de läge innan hon kommer krypa.
Nu hinner man bara lägga henne på rygg så snurrar hon över på mage igen, och därifrån drar hon sig bakåt från filten hon låg på ut på golvet och snurra då runt runt runt tills hon blilr vansinig och skriker, då är de bara lägga  tillbaka henne på rygg igen och så börja de om igen....så roar vi oss på mornarna här.




Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

ja, jag är väl inte världsbäst, men bakgrunder och sånnt trist kan jag iaf "trolla bort", och det brukar ju göra susen för bilder! =)

Hoppas ni får en trevlig kväll ikväll!

Hälsa alla i familjen! =)

2008-11-29 @ 11:16:56
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!