Sjuk?

2008-11-08 @ 12:53:11
Vaknade imorse kl 8 av att lillan slog upp sina vackara små ögon å låg och jollrade.
Nopp jag kliver inte upp kände jag då jag som alltid fått ligga hela natten å hålla tutten åt henne.
Så jag lyckades få henne å somna om och vakna kl 10.
så fort jag slog upp ögonen kände jag direkt att de här kommer bli en jobbig dag.
Kroppen värker från tånaglarna upp till hårståena.
Axlarna, ryggen, nacken och armarna.....musklerna käns som dom fått en ordentlig omgång.
på de är hela kroppen öm som man får när man har feber fast jag har ingen feber.
Vill bara krypa ner under en filt och mysa hela dagen själv...men de går inte då jag har lillan å ta hand om.
LM jobbar ikväll så jag får ingen hjälp från han heller.
Urs vilken jobbig dag de här kommer bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!