Smider planer

2008-11-21 @ 12:24:13

Idag kommer äntligen min älskade Annelie på besök.
Käns som en evighet sen vi träffades ändå var de i sommras hon kom hem på en snabb träff av den aldeles nya lilla jonna.
tror hon var en vecka när Annelie var hemma sist.
Oj vad jag har saknat henne.
Så idag kommer hon å ska sova här hela helgen me sin 1åriga busiga lilla son kyan.
Oj va vi ska ta igen allt snack vi missat hihi.
varken hon eller jag hinner ju sitta i telefonen ellt för länge.

Till helgen blir de och smida planer med BB kompisen Linda och hennes gudomligt söta lilla Isabelle.Tanken var igentligen att hon skulle komma till piteå idag men de vart förhinder.

Nästa lördag längtar jag nog mest till, då är vi bjudna på 35års fest (han fick ingen 30års fest så han får en 35års fest is) så då är vi bjudna till lule å ska festa me båda syskonen mina och vänner.
Sist hadde vi jätte trevligt så jag hoppas på en liknande fest nu =)
Carin har lovat å ställa upp som barnvakt så de är årdnat.
Pappa ska vara barnvakt till syrrans ungar så vi åker hem me han sen på kvällen/natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!