Stolt ägare till en Ny Emmaljunga

2008-11-26 @ 00:32:49
Oj så fin den är, idag kom min skönhet hem från skellefteå, nästan lika snygg som Jonna ;)
hon sitter som en prinsessa i den och den är helt underbar och köra, snygg som en roys roys är den också...och den är Nyyyyyyy....hehehe Oj vad stolt jag är!
Kort kommer inom en snar framtid.

Shopade tre super söta boddys idag från cubus till lillan också, hon växer ju som ogräs så kläderna krymper fortare än jag hinner köpa nytt känns de som.
Hittade även en jätte fin ¨både jul kl'änning och nyårsklänning på hansens barn, dock köpte jag dom aldrig så jag hoppas dom finns kvar sen.

Imorgon blir syster min ett år äldre, ska till lule först på fest på lördag och sen på födelsedags fika på söndag =)
Ser framemot denna helg.
Veckan blir väll annars lugn, ska ringa bb kompisen och höra om hon har nå planer på komma me sin söta dotter till piteå snart så jag får klämma på hennes små runda kinder hihihi

Kommentarer
Postat av: Jenny o Lilja

Hej du..

Nu har jag tagit bort min användare på familjeliv så jag har inte kvar ditt nr iaf.. Bra jag är ens=)

Tänkte höra om du är intresserad av ljus? Jag tänkte ha ett "ljus-party" nån kväll här framöver. Massor med underbart doftande/icke doftande ljus. Jag känner att det är dags att ladda upp inför julen=)

2008-11-26 @ 18:08:13
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!